Hlavní strana >
Zprávy agentury JPP
Nečekané dohry jedné návštěvyOpravdu zvláštní byl nakonec výsledek další akce pracovní skupiny public relations z okříšské radnice. Ta se nedávno v zájmu zlepšení dosud napjatých vztahů mezi novými obyvateli okříšského zámku a starousedlíky z okolí rozhodla pro ty druhé udělat exkursi s prohlídkou zrekonstruovaných prostor, výkladem o historii zámku a významu úřadu s malým pohoštěním nakonec.
Agentura JPP 08.04.2010
celý textpřístupů: 6820 diskusních příspěvků: 1 poslední: 15.04.2010 06:13:41
Originální volební trik ČSSDNa tajné předvolební schůzce došlo k nečekanému zvratu - šéfové ČSSD se dohodli, že po minule neúspěšné nenávistné kampani ODS mínus to pro změnu zkusí úplně obráceně. Na doporučení marketingové agentury Sup a Supová se tentokrát budou tvářit, že se rozhodli konečně zastavit nesmyslné zadlužování budoucích generací přemrštěnými sociálními dávkami a vsadit vše na zodpovědnost, pokoru a skromnost.
Agentura JPP 29.09.2008
celý textpřístupů: 4986 diskusních příspěvků: 1 poslední: 19.10.2008 20:51:39
Nový český a moravský vývozní artiklČeská republika získala nečekaný zdroj deviz za export svých produktů. Po oznámení ministra Kalouska, že se v průběhu následujících 3 let sníží počet úředníků v České republice o 40 tisíc, krátkodobě ožila desítky let naprosto stagnující štrasburská Evropská burza pracovních sil a během několika hodin byli prakticky všichni původně propuštění čeští úředníci rozebráni novými zájemci.
Agentura JPP 05.05.2007
celý textpřístupů: 5264 diskusních příspěvků: 1 poslední: 06.05.2007 13:16:25
Zbojnické pohádky manželů Stodolových jdou na dračkuNejčerstvější statistická data o prodeji knih, zpracovaná Českomoravskou unií knihomolů (ČMUKem), budou asi pro mnohé šokem: Miloše Zemana i Michala Viewega teď totiž v žebříčku nejžádanějších knih předběhla prvotina manželů Stodolových "Zbojnické pohádky". Agentura JPP se proto pokusila získat exkluzívní informace z pozadí vzniku tohoto nového bestselleru.
Agentura JPP 31.05.2005
celý textpřístupů: 7120 diskusních příspěvků: 0
Pokračování SnowboarďákůI když do médií prosakují fámy od producenta Pavla Melounka, že žádné pokračování filmu Snowboarďáci nebude, agentura JPP získala díky roztržitosti trávou či alkoholem rozkurážených pražských umělců v restauraci na Jalovci zapomenutý koncept filmového scénáře, který svědčí o opaku.
Agentura JPP 01.02.2005
celý textpřístupů: 7042 diskusních příspěvků: 5 poslední: 06.10.2005 10:47:50
Záhada zdražení poplatků za psy vysvětlena!Vloni v prosinci zastupitelstvo Okříšek schválilo další zdražení poplatků za psy. Protože za tyto peníze obec pro jejich majitele dosud prakticky nikdy nic neudělala (v Okříškách není žádný oficiální vyhrazený výběh pro psy a ani teoreticky není vyřešena likvidace psích exkrementů), vrtalo dosud některým občanům hlavou, proč se zrovna teď musely poplatky za psy zvýšit. Agentuře JPP se po několikaměsíčním bádání konečně podařilo toto přísně střežené obecní tajemství odhalit!
Agentura JPP 05.04.2004
celý textpřístupů: 7489 diskusních příspěvků: 8 poslední: 04.10.2005 13:50:17
Šance na další prestižní cenu pro Okříšky!Česká pobočka renomované zahraniční agentury SHOCK - INVEST předběžně nominovala jako jeden z pěti nejodvážnějších investičních počinů roku 2003 v České republice i projekt tzv. motoristické zóny v Okříškách. Okříšky tak mají šanci, že se opět budou moci zviditelnit a pyšnit i čestným titulem BAF 2003.
Agentura JPP 01.03.2004
celý textpřístupů: 6726 diskusních příspěvků: 1 poslední: 15.03.2004 21:45:55
Okříšky opět vítězí!Nově postavený dům s pečovatelskou službou v Okříškách zvítězil v prestižní soutěži Klubu českých architektů a demoličních mistrů "Kulatá cihla 2003".
Agentura JPP 01.02.2004
celý textpřístupů: 8875 diskusních příspěvků: 2 poslední: 06.09.2005 14:30:35